onsdag den 8. juni 2011

Fælleshygge

Hej allesammen
Tak for en hyggelig dag, hvor der ikke kun blev talt om fagligt stof. Jeg har en oplevelse af at vi havde en dejlig dag, men lækkert mad, drikke og super selskab.
Endnu engang tak for gaven. Hans synes rigtig godt om de søde sager og kaffen, som han glæder sig til at smage. De søde sager er der allerede taget hul på efter familien fik lov til det af mig :-)
Lommefilm fik vi ikke lavet så meget af, for det glemte vi faktisk, fordi vi havde andet af tænke og tale om. Den lille film jeg fik optaget er vist ikke så god, men jeg prøver at lave en lille film alligevel. Måske kan jeg optage lidt på tirsdag, hvor vi igen er samlet.

Jeg synes vi skal se om det kunne være muligt at lave en julefrokost i år, men det behøver ikke at være i december. Vi kunne evt. lave den engang efter SKB eksamen, hvis der er mulighed for at have en fredag fri for alle. Hvis vi ved det allerede, så er der måske mulighed for at kunne planlægge det, så det ikke er i arbejdstiden, for dem som arbejder.
Jeg skal gerne holde det igen, for dem som synes det kunne være en god ide og har tid og lyst til det.
I kan jo tænke over det.
Hilsen Susanne

1 kommentar:

  1. Hej Susanne :- )
    Tak for en dejlig dag i din smukke have
    Mange hilsner
    Inga

    SvarSlet