torsdag den 6. oktober 2011

SKB emne eksamen 2011

Mit emne er:
Det sundhedspædagogiske arbejde med skabende processers betydning for menneskers udvikling og livskvalitet.
Det var en ordentlig mundfuld og der skulle lige tænkes inden jeg gik i gang, for jeg vil gerne have en vinkel, hvor leg og bevægelse indgår sammen med udvikling og livskvalitet.
Nu tror jeg at det er lykkes at finde en problemformulering, som indeholder de elementer som jeg gerne vil have med i synopsen. Jeg er begyndt at skrive, så tænkeprocessen har ikke været så længe denne gang. Det må være min læreproces som efterhånden er blevet udviklet, så jeg kan komme i gang hurtigere fra nu af.
Pøj pøj til alle derude :-)
Susanne

1 kommentar:

  1. Hej Susanne :-)
    Rart at se lidt liv på bloggen og pøj pøj med opgaven. Hilsen Inga

    SvarSlet