tirsdag den 9. august 2011

Skype et kommunikations middel over computeren

Hej 09MR
Jeg har fået installeret skype på min computer, og hvad så tænker I måske?
Det er et rigtig godt kommunikations redskab, hvor vi kunne kommunikere med hinanden over computeren både ved visuel kontakt, eller at man skriver til hinanden.
Jeg har brugt i, fordi min datter skulle passe sin kusines lejlighed og kat. Så kunne vi være i kontakt med hinanden, så hun ikke følte sig for meget alene.
Vi sad i lørdags og delte en film med hende, ved at sætte computeren hen, så hun kunne se fjernssynsskærmen, ja det synes jeg var smart.
Men nu er elektronik jo også lige mig, men jeg ville bare lige gøre alle opmærksom på, at der faktisk er en god mulighed for at vi kunne være i bedre kontakt med hinanden i vores sidste travle år, som begynder i næste uge.
Tænk på skype som et DKK redskab og prøv det. Jeg hjælper selvfølgelig gerne med at få det installeret.
Jeg glæder mig til at se alle.
Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar