Spørgsmål til hos PPR, som er fastlagte. Men regner med supplerende spørgsmål, hvis tiden er til det.
1. Hvad er jeres primære opgave i PPR?
2. Hvordan kan et tværprofessionelt samarbejde i forhold til en børnegruppe med mistrivsel i en SFO involvere PPR?
3. Hvordan fungere PPR i forhold til samarbejde med pædagoger og forældre?
4. Hvilke redskaber har PPR i forhold til at vurdere, at nogle børn er i mistrivsel?
5. Hvordan kan PPR i tværprofessionelt samarbejde med pædagoger løse opgaven, børnegruppen igen trives ?
6. Arbejder I ud fra børnene, som er i mistrivsel eller inkludere I hele børnegruppen?
7. Hvordan er det med tavshedspligten mellem pædagoger, PPR og forældrene?
8. Er pædagogerne stadigvæk involveret, selv om PPR´s faglige ekspertise er påkrævet?
9. Hvad gør man i PPR for at børnegruppen og forældre skal føle sig tryg i forløbet?
10. Har I særlige en særlig teori, som I støtter jer til under forløbet?
11. Eller er der særlige redskaber, som I benytter under forløbet?
12. Hvor længe kan sådan et forløb strække sig over, altså hvor længe er I med i forløbet?
tirsdag den 28. september 2010
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar